עדותו הלא מצונזרת של איתי חזן, מאפריל 2015, בה הוא חושף, כיצד התברר לו שהוא ממוקד, והוא גם מלמד אותנו שיטות הגנה.

להלן תמלול עדותו של איתי חזן (אפריל 2015)… חזן, על פניו, בעל יכולת קוגנטיבית גבוהה ויכולת התבטאות צרופה…  לאחר התמלול, רצ"באיתי חזן היפה והחנון הסרטון המתעד את סיפורו של איתי חזן:

שלום, שמי איתי חזן, אתם ודאי זוכרים אותי מהתכנית "היפה והחנון"… זו עדות מצולמת מאפריל 2015.

אני עומד לחשוף ארגון פשיעה גדול מאוד שמשתמש בטכנולוגיה חשאית בשביל לקיים את הפעילות שלו.

יש לו מודיעין וארגון, ואני עומד לחשוף סוד של כמה עשרות שנים…

במהלך ה-7 שנים אחרונות בתל אביב, למי שמכיר אותי, ודאי יודע שהיה לי מאוד קשה לעבוד ולהתרכז, ב- 3 וחצי השנים האחרונות הקושי גבר, ולא ידעתי למה.

לפני כ- 7 חודשים, התחלתי לשמוע קולות בתוך הראש, שהזדהו בפני "כמשטרה החשאית", אמרו שאם אני נאשם, אמרו שאם אני יכול, כל הזמן הטרידו אותי… עד שבאיזשהו שלב קרסתי… והתאשפזתי בבית חולים לחולי נפש מזרע… שם קיבלתי תרופות משך כמה חודשים ומצבי השתפר וחזרתי לבית הוריי.

ואז שוב חזרתי לתל אביב, ושוב חזרו הקולות להטריד אותי… בתל אביב, יצא לי קצת לעשן גראס, ובהתרחבות של התודעה התחלתי לשים לב, שחלק מהמחשבות והקולות שבראש שלי, לא נובעים ממני.

כשחקרתי את הישויות שדיברתי אתם בתוך הראש שלי, הם שוב הזדהו "כמשטרה החשאית"…  

איך אתם מדברים איתי, שאלתי… ואז הם אמרו לי שהם מדברים איתי באמצעות שבב, שהותקן במוח שלי… 

בהתחלה הם טענו שאני תחת מעקב כבר חצי שנה, אך מניסוח השאלות שלהם, חוסר האשמה שלהם וסגנון הדיבור שלהם, התחלתי לחשוב שיש משהו מאוד מסריח במשטרה החשאית….

משטרה חשאית שייכת למדינת ישראל, משתמשת בטכנולוגיה הזו כדי לעקוב אחר אנשים ומהר מאוד גיליתי שזה לא כך בכלל…

הם טענו, שלמרות שאיני חשוד בכלום ואיני אשם בכלום, המעקב אחרי הוא לנצח.

ולמרות שהחקירה לא הובילה לשום מקום, הם המשיכו להטריד אותי כל יום, כל יום, במיוחד בשינה, וחפרו לי בתוך הראש.

לעתים, במצב של חקירה, אותה משטרה חשאית מעבירה את המוח למצב של גלי ביתא. גלי מוח ביתא

במצב של גלי מוח ביתא, קשה לזכור את השאלות והתשובות… ואז בתום הסיטואציה שבה יש דיון עם המשטרה החשאית באמצעות טלפתיה, נוצרת שכחה, ואתה לא זוכר שדיברת עם המשטרה החשאית, ככה המשטרה החשאית שומרת על חשאיותה.

מה גיליתי?

גיליתי בעצם את התקשורת החשאית, שהיא מערכת תקשורת בין קבוצות הנפגשת במוח של אדם מסוים, לכל השחקנים ברשת יש שתל בתוך הראש, וכולם יכולים לתקשר האחד עם השני במחשבות.

חשוב להבין, שיש 2 סוגים של שתלים:

הראשון, זה ה- slave-chip – שמים לאדם את השתל ואין לו שום גישה לפונקציות של השתל ואפשר לעשות בו כל מה שרוצים.

השני, זה ה- master-chip – אדם שיש לו שתל של מאסטר, מסוגל גם לקבל גישה למוח של עצמו ולבצע כל מיני פונקציות, ובמיוחד הוא יכול לקבל גישה למוחות של אחרים…

זה בעצם רשת תקשורת שיש בה פירמידות שליטה שונות, ופירמידות מבוזרות… מגיעה קופסא מהמפעל עם 100 אלף צ'יפים, בתוך הקופסא יש כ-1,000 מאסטרים שנשתלים בראשיהם של אנשים מסוימים, ןהשאר, 99,000 צ'יפים של סלייבים (עבדים)… כך אתה יכול לשעבד כמעט 100,000 איש, באמצעות הטכנולוגיה הזאת.

הטכנולוגיה הזאת קיימת כבר עשרות שנים, נעשה בה שימוש על ידי רשתות ביון וצבאות… אבל לצערנו, בעשור האחרון, הטכנולוגיה הזו נכנסה לשוק הפרטי, שזה דבר מאוד מאוד מסוכן, ואז אנשים מסוימים בעלי נטיות סדיסטיות, סטיות מיניות וכאלה, השתילו את השבבים האלה בראשם של אנשים כדי לשלוט בהם.

חשוב להבין, שיש לך שבב בראש ששולט לך במוח… ואתה לא יודע את זה, אתה לא יודע שיש לך שבב בראש…

למה אתה לא יודע?

כי כאשר נכנסים לך קולות ומחשבות לתוך המיינד (mind) שלך… אתה חושב שאלה המחשבות שלך ואתה לא מבדיל ביניהם… ואז אתה נשלט ומשנה את התנהגותך (בהתאם למחשבות שחשבת שהם שלך אך הם נשתלו לך)… זה הקסם.

מיינד

איזה יכולות יש נגד השתלים האלה לעשות?

פונקציה ראשונה

קודם כל יש את היכולת לדבר אל הקול הפנימי… הקול הפנימי הוא הדיבור הפנימי לפני שפותחים את הפה… המחשבות הדיבורים והתמלולים בתוך הראש, יכולים באיזשהו שלב להפוך לקול חיצוני… ואז אם משתלטים על הקול הפנימי, פתאום אתה שומע את עצמך אומר בתוך הלב שלך, משהו שלאו דוקא אתה אומר, אבל באיזשהו שלב אתה אומר אותו… אתה לא יודע שיש לך שבב בתוך הראש ששולט בך…

הדיבור אל הקול הפנימי, הוא טכנולוגיה, אני חושב שה- CAA המציאו את זה, לפני 27 שנים… ודווקא עכשיו, באוקטובר 2014, היו פרסומים פומביים באינטרנט, שמדענים "גילו", שאפשר באמצעות שתל לעקוב אחר הקול הפנימי של אדם…

פונקציה שנייה

פונקציה שנייה שיש לשתלים האלה, זה מה שנקרא: תקשורת חשאית. אדם אחד יכול לדבר אל אדם אחר דרך המיינד שלו בלי להזיז את השפתיים ואף אחד לא יכול לשמוע אותם..

זו טכנולוגיה שקיימת כבר 60 שנה, שעכשיו בעצם נחשפת…

פונקציה שלישית  

 סוג אחר של שתל שנמצא מאחורי האוזן, שמקרין שדרים למערכת העצבית, וגורם לך לשמוע קול, שנשמע מאוד מאוד חלש שנכנס לתודעה… שכל הזמן אומר לך, אני מכוער, אני רזה, אני שמנה, אתה רוצה ללכת לשם, אתה רוצה ללכת לעשות ככה… ואם זה בא כל שעה כל כמה דקות, זה מצטרף לך לזרם התודעה ואז אתה שבוי בעצם, התודעה שלך נעשית שבויה, ואתה כל הזמן מקרין את המחשבות שהשדרים והשתלים מכניסים לך…

עוד פונקצייה של השתל הזה… שליטה בגלי המוח, יש מספר גלים: אלפא, ביתא, דלתא וכדומה… ואז בגלים מסוימים, הזיכרון נהיה קצר יותר, כך שבזמן חקירה אדם שומע בתוך הראש שלו, שלום, כאן משטרה חשאית… הם מנהלים שיחה קצרה בגלי ביתא לדוגמא, ואז השיחה נפסקת ואתה יכול לזכור 50-60 שניות אחורה ואתה לא זוכר בכלל שהשיחה התקיימה… וכך המשטרה החשאית שומרת על החשאיות שלה…

יש שתלים אחרים מסוג מסוכן יותר… שיכולים לגרום לשיתוק… שתלים ששולטים על מערכת העצבית ששולטת לך בגוף (הפיזי)…

כך שאדם שיש לו גם שתל בראש וגם שתל בגוף, נהייה עבד מוחלט… עבד מוחלט של מי שבעצם שולט בו!

ישנם גם שתלים שיכולים להרוג… שעושים גרימת מוות… כך שאפשר מרחוק להרוג בנאדם, דרך השתל שלו, שפוגע לו בגוף באיזוהי צורה שהורגת אותו…

אני לא ידעתי מה לעשות… כל הזמן איימו על החיים שלי, אמרו שיחטפו אותי, שיאנסו אותי, וירצחו אותי, וירצחו את המשפחה שלי, וכו' וכו'… האנשים הצטרפו לערוץ בתקשורת החשאית, וכל האנשים נשמעים באותו קול, אי אפשר להבדיל ביניהם… והם משחקים לך בראש, ונכנסים לך לחלומות, מנסים לעשות לך רע בהנאה הסדיסטית שלהם…

אז אני התקשרתי למשטרה, והקראתי להם את הטקסט הבא:

החיים שלי בסכנה… אני רוצה לחשוף ארגון פשיעה מסוכן מאוד… יש לי מידע סודי שחשוב לביטחון מדינת ישראל… אני מבקש שתצלמו את העדות שלי, ותביאו חוקרים במחלקת סייבר… אני עומד לחשוף סוד בין עשרות שנים, על מערכת פשיעה שמתקיימת על גבי רשת הקשר החשאי… אני דורש חקירה מלאה, כי אין לי ראיות רק מודיעין, וכמו כן אני מבקש הגנה משטרתית חמושה, כי ניסו להתנקש בחיי מספר פעמים רק בשבוע האחרון…

ניסו להתנקש בחיי דרך השתלים שהיו לי בראש… אך לצערם הם לא הצליחו, הם יכלו לגרום לי לבלבול זמני, אי שפיות זמנית, וכאב.

****

הגנות בפני הדבר הזה.

אז קודם כל ברגע שהתודעה שלך שפויה, תחת שתל חיצוני… האדם לא יודע שהתודעה שלו שבויה, כל מה שיש לך זה מחשבות שמצטרפות לך לזרם התודעה וגורמות לך לחשוב שאתה חושב אותם… כשהקול הפנימי שלך אומר פתאום משהו אחר… הקול הפנימי שלך אומר משהו אחר…

אז אחד ההגנות הראשונות הוא להסיר את השתל… אבל אתה לא יודע איפה השתל, המקום שלו הוא סודי. אתה לא יודע איפה שמו לך אותו… בהרדמה ובטשטוש הם באים אל הבנאדם שמים את השתל, והוא שוכח אח"כ מה קרה לו…

ניתן להסיר את השתל אם אתה יודע בדיוק איפה הוא…  עם פינצטה וסכין,  זה מאוד קטן בגודל גרגר אורז או יותר, שנמצאים בתוך הגוף איפהשהו וגורמים לכל הגוף לשמש תהודה של משדר של השתל של המאסטר ששולט.

כדי לדעת איפה השתל צריך לבצע הדמיות… צילומי רנטגן, אולטרסאונד, סיטי לראש, לעבור עם מנורת אינפרנט, ולראות באילו תדרים השתל הזה משדר להם, במטרה למצוא אותו… זו פעולה ארוכה, שדורשת דימוי, ועדיין אין לי גישה אליהם…

אלומיניום
חזן מדגים אלומיניום להגנה נגד שבבים בראש

אני עדיין עם השתל וממשיכים לאיים עליי שימצאו אותי ויעשו לי דברים…

מה כן אפשר לעשות, לארגן כובע על הראש מאלומיניום, המשמש הגנה מגנטית כך שהשתל לא יוכל לתקשר עם השתל השני… והוא גם משקיט קצת את הקולות ומהמהם אותם… אבל מכיוון שכל הגוף משמש תהודה לתקשורת, אז זה לא מספיק… צריך להיכנס לחדר שהוא כלוב פאראדיי, ואז הקולות והרעשים והיכולת שליטה תודעתית נפסקת…

****

אז אני מספר לכם את זה כי גיליתי כל מיני דברים על המשטרה החשאית… הם מזדהים כמשטרה חשאית, במטרה להפחיד אנשים שעובדים עם המשטרה החשאית שנכנסו לך למוח ואתה לא יודע מה לעשות אתם… אבל בעצם מסתבר, שאין כזה דבר משטרה חשאית, היא לא כפופה לשום גוף של המדינה, היא לא גוף של המדינה, היא לא שייכת לראש הממשלה, היא לא גוף מאורגן, אין לה משאבים, אין לה שום דבר…

כל מה שיש זה אינדבידואלים שמשתמשים ברשת הקשר החשאית, כי הם מסוגלים לשתול שתלים בצורה חשאית אצל אנשים, והם מזדהים כמשטרה חשאית… למרות שאין להם סמכות… וכך בעצם נוצרות להם רשתית פשיעה…

מה שקרה בעצם שטכנולוגיה שהיא כבר עשרות שנים שהשתמשו בה צבאות וארגוני ביון, ובאיזשהו שלב היא זלגה לשוק הפרטי… כשהיא זלגה לשוק הפרטי, היא כללה 100 אלף שבבים, מתוכם כאלף שבבי מאסטר שולטים, ו-99 אלף שבבים של נשלטים… אלה נהיים עבדים פשוט עבדים… עבדים שהם לא יודעים שהם עבדים… כי מאוד קשה לגלות במצב תודעתי רגיל את הדברים האלה….

*****

הגנה נוספת שאפשר לעשות, זה סמים פסיכודלים, שמרחיבים את מצב התודעה, וגורמים לך להבין, שלא כל המחשבות שלך באות מן הרוח… חלק מהמחשבות באות ממקור חיצוני לך, מחשבות מקול פנימי, מחשבות אחרות… שזה כמו כן מאפשרת לא רק מחשבות בדיבור אלא בחירה של מחשבות…

אני אז גיליתי לתדהמתי, שלפי הדיבורים היו בראש עשרות קולות ולפעמים מאות קולות, שבאו ועקבו אחריי כי היה מאוד מעניין בתוך הראש שלי… ובתוך הרעש הקוגנטיבי הגדול הזה, קשה מאוד להתרכז וכל הזמן אני שומע את השיחות שומע את השיחות… "תראו מה הוא חושב בוא נגיד לו ככה בוא נעשה לו כזה…".

מאחר וקשה להבדיל איזו מחשבה היא שלך ואיזו מחשבה מגיעה מבחוץ, כל הזמן אתה מצטרף לזרם התודעה ואתה משתגע… ואתה מתחיל לשנות את ההתנהגות שלך לפי מה שהשולטים רוצים…

*****

בישראל, כך אומרת השמועה, יש כ-600,000 בני אדם שיש בהם את השתל הזה.

שש מאות אלף איש, משהו כמו עשירית מהאוכלוסייה, שנשלטת ע"י כמה אלפים בלבד, בצורה חשאית… הם יכולים לבלוש אחריך, לרגל אחריך, הם יכולים לראות דרך העיניים שלך, להריח דרך האף שלך להרגיש את הגוף שלך, לחשוב את המחשבות שלך, אתה לא יודע אם אתה חושב את המחשבות שלך או שהם חושבים אותם וכך אתה יוצר סוג של תקשורת טלפטית…

מצד אחד זו טכנולוגיה פנטסטית, מאוד מדהימה לעשות דברים מדהימים בעולם, אבל לצערי, משתמשים בה אנשים פרטיים למטרותיהם הסדיסטיות, המיניות, להתעללויות, לכל מיני דברים כאלה…

****

זה סוד גדול מה שאני חושף כאן, ואני יודע שקשה מאוד להאמין לו, אבל אני רציני לחלוטין… הטכנולוגיה שהשתילו בי, היא טכנולוגיה בת 10-15 שנים, הטכנולוגיות החדשות אפילו יותר חזקות… גם בגוף, גם במוות של הבנאדם, גם בתודעה שלו וגם בזיכרון שלו, וגם ברגשות שלו…

יש כאן סכנה גדולה מאוד לא רק לביטחון מדינת ישראל ועם ישראל, אלא, לכל אוכלוסיית כדור הארץ… חשבו מה היה קורב… יום אחד אתה מתעורר ושומע קולות…

אתה לא יודע מאיפה זה מגיע, מספרים לך שיש רוחות, שדים מלאכים, ישויות, ובעצם בני אדם שולטים בשתל שלך ממקום אחר…

כשנגיע לנקודה הזו, שחברות ביון זרים וחברות פרטיות יכולים לשתול שתלים כאלה באוכלוסיות אזרחיות ברמה המונית, כולם יהיו עבדים שלהם… ואלה ששולטים בעבדים, יש מעליהם עוד אנשים ששולטים עליהם… ואז מגיעה טכנולוגיה חדשה מתקדמת יותר… משקי האנרגיה היפנית שאתה שותה אותם ונכנס לך השתל יותר רציני בגוף… ואז הם שולטים… ואז מגיעה טכנולוגיה יותר מתקדמת ויותר מתקדמת, והטכנולוגיה עולה ועולה… עד שבאיזשהו שלב המחשב המרכזי שולט בכל האוכלוסייה בארץ.

ואולי החוצניים שולטים על המחשב המרכזי.

ובמהלך הטרנס של הדיבור עם כל אותם מאות אנשים, אני קיבלתי חיזיון… שהבנתי בעצם מה קורה… קשה לי לספר את הסיפור הזה כי אנשים קשה להם להאמין לזה… זה באמת כל כך פנטסטי…

אז בשביל שהמין האנושי בכדור הארץ לא ייכחד, ע"י כך שכולם ישעבדו את כולם ב- 10-15 השנים הקרובות, כמו בחיזיון אשר קיבלתי… צריך לפרסם את המידע הזה, ולשתף את המידע הזה, כמה שיותר, לפני שיחסם.

אם אתם חושבים, אם אתם תוהים, אם אתם שוקלים, שאולי גם אתם חוויתם חוויות דומות, קולות ורעשים ומחשבות שהם לא שלכם, גם לכם יש שתל לדעתי.

לחילופין, אם אתם יודעים על מה אני מדבר, ואתם בעצמכם שולטים ואף פעם לא חשפתם את המידע, אז תדעו שיש לכם סכנה מאוד מאוד גדולה… צריך לחשוף את המידע הזה, צריך להצטרף לערוץ הזה… וצריך להפיץ את הוידיאו הזה… ולצפות בו לפחות פעמיים, ולהבין טוב מאוד מה עושים…

****

מוזמנים לצפות בסרטון וידיאו שבו איתי חזן משתף אותנו בדברים הנ"ל:

בקישור זה, קבוצה ציבורית בפייסבוק, העוסקת בפשעי ההטרדה האלקטרונית… הצטרפו.

****

קישורים:

3 מחשבות על “עדותו הלא מצונזרת של איתי חזן, מאפריל 2015, בה הוא חושף, כיצד התברר לו שהוא ממוקד, והוא גם מלמד אותנו שיטות הגנה.

  1. יש לי את התאוריות שלי, שום שבב ושום מעלים, הוא ואני מדברים עם רובוט אינטליגנציה מלאכותית שאוסף מקליט מפענח ושולח לאנשים זרים את המחשבות.

    לא צריך להתפלסף יותר מדי, כשלכל השכנים בבניין רמקול שבקולי קולות מעביר להם מידע עלי ומאפשר מעקב חלק ובלתי פוסק אחר תנועותי ומחשבותי, עם מלל סדיסטי.

    הם כמובן לא יודעים מכלום וככה זה לא נגמר.

    אין שום כנות מצידם…

    עושים זאת בגלוי, והולך להם בקלי קלות.

    אהבתי

  2. נכון הוא צודק לא יעזזבו אותו עד שהוא ימות.

    זה מחשב לא איכפת לו מכלום הוא לא מתעייף.

    זה שיטת עינויים ונסיון רצח יומיומי.

    אתה גומר מותש ובאפיסת כוחות אחר כך כמצב קבוע, עם התנכלויות וחים על הקצה סבגלל זה.

    למה להאשםי את ישראל שזה כמעט כל מדינה בעולם יש שם כמה כלאה.

    כשקראתי על אנשים כאלה התפלאתי איך הם חיים מעל כמה חודשים עם זה, נשמע לא הגיוני זה מסע רצח.

    אהבתי

כתיבת תגובה

